Aktualności

Odpowiedzialny Sprzedawca – nowe, uniwersalne, nieodpłatne narzędzie edukacyjne w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Rusza kolejna edycja kampanii „Pozory mylą, dowód nie".

10.06.2015

„Odpowiedzialny Sprzedawca” – pod takim hasłem odbędzie się V edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”, realizowanej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji. Celem tegorocznej odsłony programu jest niezmiennie edukacja sprzedawców w obszarze odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Działania prowadzone będą z wykorzystaniem  internetowej platformy edukacyjnej, za pomocą której organizatorzy akcji planują przeszkolić jak największą liczbę sprzedawców z całej Polski.

czytaj więcej...

Kampania "Pozory mylą, dowód nie" wśród finalistów XI edycji konkursu Złote Spinacze

18.11.2013

Jury XI edycji konkursu branżowego Złote Spinacze, mającego na celu wyłonienie najlepszych kampanii PR ostatniego roku, wybrało projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach. Kampania "Pozory mylą, dowód nie" znalazła się wśród 3 projektów nominowanych w kategorii kampania edukacyjna. Zwycięzcy poszczególnych kategorii ogłoszeni zostaną 6 grudnia br. podczas gali, która odbędzie się w warszawskim hotelu Marriott.

Posłowie gratulują międzynardowego wyróżnienia!

14.08.2013

Wyróżnienie kampanii "Pozory mylą, dowód nie" w ramach międzynarodowego projektu Creative for Good zostało docenione przez przedstawicieli polskiego Sejmu i resortu MSW. Listy gratulacyjne od poseł Beaty Małeckiej-Libery, posła Leszka Millera oraz naczelnika Wydziału Profilaktyki MSW, Elżbiety Rusiniak, które trafiły do inicjatora kampanii - Związku Browary Polskie - podkreślają wagę przyznanego na arenie międzynarodowej wyróżnienia oraz potrzebę kontynuacji działań, których efektywność była przesłanką zaliczenia kampanii do najbardziej skutecznych światowych inicjatyw społecznych.

Dzielnicowy ze Żmigrodu wyróżniony w konkursie "Policjant, który mi pomógł"

22.07.2013

Sierżant Marcin Horbik ze Żmigrodu - jednego z najbardziej zaangażowanych w kampanię "Pozory mylą, dowód nie" samorządów, został wyróżniony w VI edycji ogólnopolskiego konkursu "Policjant, który mi pomógł". Kapituła konkursu, składająca się między innymi z pracowników Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia" IPZ oraz przedstawicieli Biura Prewencji KGP, dokonała wyboru 5 funkcjonariuszy, którzy wykazali się godną naśladowania postawą w obronie ofiar przemocy domowej.

czytaj więcej...

Realizacja kampanii zawieszona w roku 2013

19.07.2013

Informujemy, że realizacja kolejnej edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie" w roku obecnym została zawieszona. Tegoroczne działania edukacyjne będą miały ograniczoną formułę i koncentrować się będą wokół opracowania narzędzi służących do efektywnych szkoleń dla sprzedawców alkoholu. W przyszłym roku działania te chcemy rozszerzyć i objąć nimi samorządy, tak jak w latach ubiegłych.

Jak tylko dysponować będziemy informacjami na temat przyszłej edycji kampanii, skontaktujemy się ze wszystkimi samorządami w Polsce, a także z organizacjami lokalnymi, które brały udział w poprzednich edycjach kampanii. 

Browary Polskie
Policja

Platforma szkoleniowa
Odpowiedzialny
Sprzedawca!

Przejdź szkolenie!